دسته‌بندی نشده

طراحی اختصاصی انواع شکلات

شکلات اختصاصی

یکی از خوراکی های پر طرفدار در تمام دنیا شکلات است که در طعم های مختلف و با طراحی های مختلف تولید و عرضه می شود. طراحی اختصاصی شکلات های متنوع ( شکلات اختصاصی )  از جانب بسیاری از کمپانی های تجاری و خدمات به عنوان یک ایده تبلیغاتی مناسب مورد استفاده قرار میگیرد. این شکلات ها یک هدیه نیست بلکه می تواند به عنوان یک وسیله برای پذیرایی استفاده شود. ایده های بسیاری است که می توان به وسیله این شکلات ها عملی کرد و نتیجه خوبی نیز دریافت کرد.

وسیله پذیرایی مهمان، کادوی تولد، هدیه مناسبتی و … که بخشی از استفاده های شکلات است. استفاده از شکلات در هر زمینه ای به دلیل محبوبیت زیادی و که در بین مردم دارد، می تواند نتیجه مثبت و قابل توجهی برای شما داشته باشد. حال چه استفاده شما برای تبلیغات در زمینه کسب و کارتان باشد یا که ایده دیگری داشته باشید در هر صورت نتیجه قابل قبولی دریافت خواهید کرد.

تولید کننده شکلات اختصاصی تهران

یکی از خوراکی های پر طرفدار در تمام دنیا شکلات است که در طعم های مختلف و با طراحی های مختلف تولید و عرضه می شود. تولید شکلات در شرکت های تولید کننده شیرینی و شکلات، از دانه های میوه درخت کاکائو برداشت می شود و سپس تخمیر شده تا به بزرگترین کارخانه تولید شکلات در سراسر جهان ارسال شود.

این ماده اصلی مورد استفاده برای تهیه شکلات است، اما ترکیبات دیگری نیز وجود دارد که ایجاد آن طعم گاهی شیرین و  گاهی تلخ کمک خواهد کرد. موادی همچون پودر کاکائو یا کره، شیر تغلیظ شده، قند، وانیل، دارچین، میخک، زنجبیل، لسیتین سویا، عسل، کارامل، و نعناع، بادام ،گردو و سایر مغزها را می توان در شکلات پیدا کرد که تولید انواع شکلات اختصاصی استفاده می شود.

امروزه بهترین برندهای شکلات در ایران محصولات متنوع را به بازارهای جهانی صادر خواهند کرد که دارای طرفداران زیادی می باشد.

شکلات اختصاصی

ساخت شکلات اختصاصی

خاص بودن شکلات های اختصاصی و ساخت منحصر به فرد آن با توجه به وجود تعداد رقبای بالا با ایده های متعدد قابل انجام می باشد و تولید جدیدترین ترین و خوشمزه ترین شکلات  اختصاصی در این مسیر می تواند بهترین گزینه باشد . تولید این شکلات ها با بهره گیری از شکلات های بلژیکی موجب می باشد تا ساخت و قالب گیری با دقت و کیفیت بیشتری انجام پذیرد و از طرفی طعم بی نظیر این شکلات ها از دیگر مزیت های آن  به حساب می اید.

طراحی شکلات با لوگوی اختصاصی

تمام ارتباط ذهن ناخودآگاه انسان که احتمال اعمال قدرت و نیرو بر آن نیز تنها با استفاده از حواس پنج گانه وجود دارد. شما به جز استفاده از راه بینایی، شنوایی، بویایی، لامسه و چشایی نمی‌توانید راهی برای ورود به ذهن مخاطب داشته باشید. مسلما بینایی اولین  و شاید تنها ترین راه برای انتقال بسیاری از مفاهیم مانند لوگو و نام برند و … به ذهن مخاطب می باشد. شاید در این بین کمی هم شنوایی به ما کمک کند اما مسلما بینایی راه اصلی  و مهم محسوب می شود.

برند ها و طراحان سعی دارند انواع راهکار ها و فاکتورهای مختلفی را به کار ببرند تا بتوانند عملا کاری کنند که در میان میلیون‌ها اطلاعات این لوگو و این تصویر مورد توجه مخاطب قرار گیرد. اینجاست که طراحی لوگو روی شکلات یا همان شکلات طرح لوگو از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

بسیاری از کمپانی های در حال فعالیت طراحی شکلات با لوگوی اختصاصی را تجربه نکرده اند. به همین دلیل ممکن است همه افراد جامعه با این روش آشنایی نداشته باشند اما باید بگوییم که چیز بسیار بزرگی را از دست داده اند. این می تواند نتیجه بسیار مطلوب تری نسبت به روش های قدیمی داشته باشد در حالیکه هزینه بسیار کمی را برای آن ها خواهد داشت.

این ایده در حالی می‌تواند نتیجه خوبی داشته باشد که راهکار استفاده آن نیز صحیح باشد‌. فراموش نکنید که صرفا شرکت های تجاری و خدماتی نیستند که از این شکلات ها استفاده می کنند ،برخی از مراکز تحت پوشش دولت نیز ایده های متفاوتی برای استفاده از این محصولات دارند. به جز این موارد دیگری نیز هستند که صرفا از شکلات با درج لوگو به عنوان پذیرایی در مراسمات رسمی شرکت و مرکز فعالیتشان استفاده خواهند کرد.

شکلات اختصاصی

سفارش طراحی اختصاصی شکلات با طرح دلخواه

شش سال پیش برای اولین بار در ایران توانستیم به این فناوری دست پیدا کنیم که بتوانیم شکلات با طرح دلخواه را حتی در تیراژ پایین همراه با کیفیت و سریع ترین زمان تولید نماییم. شکلات سفارشی بهترین نوع هدیه است که می تواند در جشن های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. این نوع شکلات می تواند بسته به مراسم و سلیقه ی هر فرد طراحی شده یک سوپرایز  بی نظیر را برایتان ایجاد کند.

اکنون  تصور کنید یکی از اعضای خانواده یا دوستانتان در یکی از جشن ها برای شما شکلات سفارشی آماده کرده باشند. مطمئنا این کار شما را بسیار خوشحال خواهد کرد و حس  خوبی را به شما منتقل می‌کند. بنابراین شما نیز می توانید  حس خوبی را به دوستان و اعضای خانواده خود منتقل کنید. شکلات سفارشی قابل سفارش سازی است و می تواند به نام فرد و طرح یا نوشته دلخواه برای مراسم مختلف تهیه شود. علاوه بر این بسته بندی  هر شکلات نیز می تواند طبق خواسته فرد سفارش داده شود.

شکلات سفارشی معمولا برای جشن های مختلف مثل جشن بی‌بی شاور، سیسمونی، به دنیا آمدن کودک، دندونی، تولد، نامزدی، عروسی و سالگرد ازدواج سفارش داده شود. این شکلات ها به عنوان یکی از دسرهای سرو شده در اختیار مهمانان قرار میگیرد و مراسم یا به عنوان هدیه می تواند حس مثبتی را به آن ها انتقال دهد. زیرا استفاده از جملات مرتبط با هرجشن و نام فرد نشانگر توجه میزبان و ارزشمندی جشنی است که برگزار کرده اند. بنابراین حس خاصی را به مهمانان می دهد.

اگر شما هم به تازگی قصد برگزاری یک جشن یا مراسم ویژه دارید، می توانید با یکی از انواع شکلات های سفارشی  مهمان های خود را سوپرایز کنید و جشن بی نظیری را رقم بزنید و همواره خاطره ی آن در ذهن همه افراد حاضر باقی بماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *