دسته‌بندی نشده

چه شکلات هایی برای ولنتاین مناسب است؟

چه شکلات هایی برای ولنتاین مناسب است؟

قطعا همه ی شما با روز ولنتاین آشنا هستید و می دانید که این روز خاص برای عشاق عزیز با سوپرایز و هدیه های زیبا همراه است.  چندین سال است که یک سری کادو ها مثل خرس قرمز و شکلات پایه ثابت تمام کادو ها هستند. چنانچه قصد دارید ولنتاین امسال عشق خود را با شکلات های جذاب سوپرایز کنید اما نمی دانید که چه شکلات هایی برای ولنتاین مناسب است تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

بهتر است قبل از این که به سراغ شکلات و خرید کادو برویم یک نگاهی به تاریخچه ی ولنتاین بیندازیم. چندین سال است که در کشور های اروپایی روز ۱۴ فوریه عشاق به یک دیگر کادو می دهند؛ تزیین این کادو ها آداب خاصی دارد و کم کم این روز برای کشور های دیگری حتی ایران نیز مهم شد و در روز ۲۵ بهمن عشاق ایرانی نیز به یک دیگر کادو می دهند.

لیستی از بهترین شکلات ها برای روز ولنتاین

اکثر افراد در چنین مواقعی به سمت شکلات های معمولی می روند؛ اگر به دنبال چیز خاصی هستید به شما پیشنهاد می کنیم که به سراغ شکلات طرح چهره بروید.  قطعا کم تر کسی به فکر چنین هدیه ای می رود و شما می توانید جز معدود افرادی باشید که شکل جدیدی از شکلات را به پارتنر خود هدیه می دهید. شما تنها کافی است که عکس عشق خود را داشته باشید و سفارش دهید که آن را روی شکلات حک کنند. به جرات می توان گفت که این شکلات یکی از به یاد ماندنی ترین کادو هایی است که می توانید به عشق خود هدیه بدهید. این شکلات ها علاوه بر ظاهر شیک و بسیار لاکچری که دارند طعم محشری دارند و شما می توانید از طعم بی نظیر آن لذت ببرید و یا این که آن را به یادگار نگه دارید.

چه شکلات هایی برای ولنتاین مناسب است؟

شکلات های قلبی‌

شکلات های قلبی نیز می توانند انتخاب های خوبی باشند پس بهتر است که از شکلات قلبی های رنگی استفاده کنید. این شکلات ها نه تنها طعم خیلی خوبی دارند بلکه به خاطر شکلی که دارند حس خیلی خوبی به فرد القا می کنند و شما می توانید در جعبه ی کادوی خود از این شکلات ها نیز استفاده کنید.

ترافل

چندین سال است که ترافل ها عشاق زیادی را در روز ولنتاین همراهی می کنند و به این روز دوست داشتنی یک طعم عالی می دهند.  فرقی نمی کند که شما و پارتنر تان چه طعمی دوست دارد قطعا می توانید طعم مورد علاقه ی خود را در میان طعم های گوناگون ترافل به راحتی پیدا کنید،  ترافل از توت فرنگی تا شکلات های تلخ دارد و شما می توانید از تمام طعم های آن استفاده کنید و روز فوق العاده ای را برای خود رقم بزنید.

آب نبات های قلبی شکل

این آب نبات های ژله ای بسیار خوش طعم نیز می تواند در کنار کادو های شما بسیار عالی باشد. علاوه بر این ها می توانید از شکلات های بادام زمینی با شکل های قلبی کمک بگیرید.  بدون شک این شکلات ها یکی از لذیذ ترین شکلات های موجود در بازار است که می توانید به راحتی آن را پیدا کنید و روز ولنتاین خود را خوش طعم کنید.

توت فرنگی های شکلاتی

این شکلات ها به تازگی ترند شده اند و ظاهر بسیار وسوسه انگیزی دارد و برای مناسبت های مختلفی مثل تولد، ولنتاین و غیره بسیار عالی هستند.  همان گونه که می توانید حدس بزنید توت فرنگی ها در شکلات های تیره غرق شده اند و با شکلات های سفید به زیبایی هر چه تمام تر تزریق و شده اند.

سبد شکلات

اگر مایل هستید که عشق خود را خوشحال کنید می توانید یک سبد و باکس از شکلات برای او تهیه کنید.  این گونه می توانید انواع و اقسام شکلات ها را با طعم ها و شکل های مختلف در آن جای دهید‌‌. این شکلات ها به گونه ای عشق و علاقه ی فرد را به طرف مقابل خود نشان می دهد. افراد زیادی معتقد هستند شکلات نماد اشتیاق لذت و شادی است به همین دلیل به یکی از ارکان اصلی روز ولنتاین تبدیل شده است.

چه شکلات هایی برای ولنتاین مناسب است؟

چه قدر برای شکلات های ولنتاین هزینه کنیم؟

به جرات می توان گفت که به مهم ترین بخش ماجرا رسیدیم؛ قطعا نی دانید که این روز ها هزینه و حساب و کتاب کردن به یکی از بزرگ ترین دغدغه افراد تبدیل شده است.  یکی از مهم ترین مسائل در انتخاب هر چیزی قیمت آن است؛ گاهی اوقات افراد به خاطر قیمت بالای وسیله از خرید آن چشم پوشی می کنند. حواستان باشد که شما در روز ولنتاین تنها قرار است عشق خود را به فرد مهم زندگی خود نشان دهید و حتما لازم نیست برای خرید کادو خود را اذیت کنید؛ شما می توانید با خرید شکلات های هیجان انگیز و خوش رنگ با هزینه های کم تر لحظات فوق العاده ای برای خود رقم بزنید.  در رابطه با قیمت این شکلات ها باید خدمتتان عرض کنیم که شکلات های زیادی در بازار موجود هستند و هر کدام از آن ها با توجه به برند و کیفیتی که دارند قیمت های متفاوتی دارند.  اگر به دنبال شکلات های فوق العاده متنوع و خوش طعم و علاوه بر این با قیمت مناسب هستید بخشش بعد را به هیچ عنوان از دست ندهید.

شکلات های مناسب ولنتاین را از کجا بخریم

اگر به دنبال بهترین و با کیفیت ترین شکلات ها  برای روز ولنتاین هستید و وقت زیادی برای بازار رفتن و پیدا کردن یک شکلات خوب ندارید ما به شما پیشنهاد می کنیم که همین حالا و از طریق ماین تست اقدام کنید. دقت کنید که برخی شکلات های فوق را مثل شکلات طرح چهره ‌که خاص ترین و بهترین انتخاب برای روز ولنتاین است را نمی توان به راحتی در بازار پیدا کنید ‌ علاوه بر این پیدا کردن شکلات دلخواه زمان زیاد و هم چنین انرژی خیلی زیادی می خواهد و این گونه شما مجبور می شوید ساعت ها از کار خود عقب بمانید و هم چنین هزینه های زیادی را بابت رفت و آمد بپردازید با این حساب بهترین و منطقی ترین کار این است که خرید خود را به شکل غیر حضوری انجام دهید تا در اسرع وقت با تیپاکس و یا پیک شکلات سفارشی خود را تحویل بگیرید.

این پیشنهاد را جدی بگیرید

اگر هیچ ایده ای برای روز ولنتاین خود ندارید ما به شما پیشنهاد می کنیم که روز ولنتاین مثل همه ی روز های عادی با عشق خو قرار بگذارید و به دیدن او بروید اما هیچ سخنی به جز یک تبریک ساده به او نگویید و به او بگوئید که به خاطر مشغله ای که داشته اید نتوانسته اید برای او کادویی تهیه کنید و به او قول دهید که سال بعد جبران خواهید کرد و از قبل نیز با یکی از دوستان خود و یا پیک هماهنگ کنید تا در ساعت مشخص در آن کافه ای که هستید کادوی شما را روی میز شما بگذارد. مطمئن باشید که این حرکت شما در کنار شکلات های خوش مزه ای که تهیه کرده اید باعث خلق یک خاطره ی به یاد ماندنی می شود پس این پیشنهاد را جدی بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *